godmorgon din lata tomat!

Nu har jag gjort mucho. Först var jag på saluhallen med Nathalie. Hon babblade om en galen italienare från igårkväll som raggade på alla tjejer. Haha. Sen blev hon sur för hon fick inget kvitto. Ondskefullt. Sen har jag babblat i telefon! Först med Anda som jag ringde upp, kuli. Hon har en sööööööööt lillebror på tre månader som skriker ihjäl sig när vi pratar. Hon är helt off hela hon men I like it. Sne babblades mdt med Onja istället. Det var aproligt! Vi terrade Hannah på msn och sånt. Hon fick mig att lova att aldrig skriva en endsate dikt om grönsaker mer. Fråga ej varför, jag vet. Sen slutligen var det Rena som babblades med. Hon sa mycket klokt och oklokt. Nu kommer jag inte på något bara. :s detta inlägget blev rätt menlöst för att handla om så mycket tycker jag. Tåkigt. Jag skriver ej mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0