going through the motions

Ja här är jag. Har varit i skolibolan idag, tråkigt värre. Satt och hörde om hu hemkkt allt skulle bli och fick nytt ondskefullt schema. Lååååånga dagar och skit. Vi ska få en fransyska som svensklärare, flum! ;) hon är dessutom en galen prick och ger folk psykat många läääxxxoooorrrr. Ondskeondskeondska. Sen nu har jag typ kollat på gilmore girls och sånt med syster, jag älskar gilmore girls. Jag har ett mysterium jag gärna vill få löst. Lallorna i gilmore girls, de som alltid nynnar i bakgrunden liksom, vilka är det? Vad håller de på med annars, vad fick de för det, sånna saker. Skulle himskans gärna vilja veta. Nu sitter jag här och äter polly (nej jag är inte alls beroende av choklad) och lyssnar på kaxiga katja. Den boken är bara 100 sidor, det är helt sjukt lite! Jag har läst den här boken 180000006289 gånger men jag gillar den. Kan jag berätta :). Åh jag gillar att leva men jag ogillar att imorgon måste jag gå upp och gå till skolan och skit. Bjebbelibjebb. Kolla, så fort man kommer till skolan dör man av trötthet, skit! På onsdagar slutar vi 15.40, fattar ni? Det är fan tjugo i fyra! Ok, gymnasister går till fem, men liksom.. tjugo i fyyyyyrrraaaaaa! Help me. äsch jag skiter i det här.

Kommentarer
Postat av: jenna

Hej!

Tycker du om att ha en solbrun look?

Läs gärna Dagens Fråga på min blogg och se vad som händer med din kropp när du solar!

Svara gärna på frågorna under texten också.

Puss och Kram// Stockholmsjenna

2008-08-20 @ 19:51:31
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Vispen

Ja, om du tycker att åttan är jobbig så tror jag att du kommer att gå under av gymnasiet haha. Om du har läst min blogg så såg du att jag går till fyra nästan alla dagar förutom en dag då jag går till kvart över fem. Sen är ju taxin sen ibland och ja, då får jag vänta, kul, jag har en halvtimme hem också och så åker jag hem när det är som mest bilköer, förstår du mig? Hur det här kommer att bli. Jag börjar imorgon.

Vad handlar boken om som du har läst sådär många gånger?

2008-08-21 @ 18:48:31
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0