händer, gurkor ohh annat sympatiskt..

Idag gjorde vi händer av jips på bilden. Det var riktigt, riktigt äckligt. Tyckte jag. Mina fingrar såg ut som min mormors. Krokiga, ju! ;) anyway. Vi hade även andra tråkiga lektioner och bland dem livskunskap då vi snackade om klimatet i klassen. Då kom jag på en sak. Jag trodde att genom att ofta vara ensmm var jag mer mig själv. Men det är jag inte. Jag såg mig själv utifrån, typ out-of-body-experience och såg att jag var typ..en bitter satkärring! Weird! Sen så hade vi massa boring. Men sen idag har jag tittat på gilmore girls, jag vill gifta mig med ett gg-avsnitt. Kan inte bestämma mig för vilket dock. Luke måste vara med, och Zukie och Paris och Emelie och Rickard och alla andra måste vara med. Men inte Jess (hur han nu stavar sitt namn) och Christoffer och dem, bort med dem! okej inga vidare utläggningar. Sen har jag även talat till onja i telefon och hade hur kul som helst. Hon sa att på stadsskattjakten ska de plantera gurkor och köra bil! Aj och blä, tycker Ema! Well jaja bjebb varför skriver jag aldrig nåt ordäntligt i min blogg egentligen? Äh, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0