Hej hopp i lingonskogen

Idag nu så har jag varit på fest hos mina kusiner. Det var helt okej och min kusins kusin är helt glaen! Helt plötsligt snackade vi abort och grejer! Det var jätteroligt att äta med dem. Sen babblade jag med de vuxna och de var kuliga. Maj: Ska ni ta med spriten då? Cia: Ja. Maj: snapsen också? Och ja. Det var käällens bästa citat. Fatta dålig citatkväll. Och party-update. Maja kommer (!!) och Sara och far har bestämt att de ska hitta på massa aktiviteter till "blindisfest i Lund." men man borde ha blindiz med z. Haha, jag tänker på konstiga saker. Nej, jag måstelimåste gåeligå och sovelisova tror jag.Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emma

vad tycker du om låten "T-shirt", lyssna på den på min blogg och säg vad just du tycker! :D

2008-08-29 @ 23:59:25
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: RonjaR

det heter hej svejs i lingonskogen! Eventuellt hejsan hopsan i lingonskogen!

2008-08-31 @ 11:58:16
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0