Í´m coming up so you´d better get this party started!

Rakeln ringde för en liten stund sen och hon sa att hon kommer! Helt säkert, liksom! Sooo great. :) fyra säkea underbara tjejer! Det var förresten inte Onja som babblade med far, inte heller hennes far, det var tydligen Rena. Min pappa och Rena i en telefonlur, weird! Nu skrev vispen på msn och hon kommer hon med! Fem tjejer hittills, fan vad lycklig jag är! Så nu vill jag ha sju andra svar, tack? Ja ja. Har nu även varit i skol och gjort massa meningslöst som att spela gitarr, snacka om hemlösa, plugga franskt uttal, karva i lera och ha fyspass i gräset. Treeeeevligt. Jag är den enda som kan sammanfatta min hela skoldag i en mening och ändå ha med alla lektioner. Man kan även sammanfatta det i ett ord. Tråkigt! Nej, nu skiter jag i detta hära bloggandet for a while. Men det är fredag, solen skiner (?) och jag lyssnar på bra böcker. Nu ska jag nog ringa hem till Frida. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0