Jag äger!

Idag försökte jag ringa Fia igen men hennes nummer leder till en sur gammal gubbe! Sur ohch läskig och sånt ju! Så efter att ha letat på eniro gav jag upp och stålsatte mig för att ringa Isabelle. Lääääskigt! Men vet ni, det gick faktiskt bra. Det var till och med mer obekvämt att snacka med Mickis än med henne, skumt för jag känner Mickis iaf lite bättre. Men Isabelle lovade att ringa Fia och sånt, så nu har jag fått tag på alla utom vår kära tysk Axel. Hallå tysken, donde estás? Nu är alla stockholmare och sånna på grönan, här snackar vi bitches alltså! Frågan är om jag inte ska låsa ute dem när de kommer, om de kommer. Vad snopna de skulle bli! jag sa till Linn när hon var här att om hon var dum åkte hon rätt ut i växthuset, men där finns massa gurkor och vindruvor och några stockholmare vill jag inte ha dit. Nej, de får sova på trappan istället, den är lagom kall. De kanske får en bit mögligt bröd om de är snälla och rara. Muahahahahaha sen ska jag hålla kvar dem som mina slavar och tvinga de smartare att göra mina läxor åt mig. Hur blev det här inlägget så sjuuuukt utspårat egentligen? I am sorry, men det började ur spår som jag brukar say. Frida svarar inte på mitt sms om någon vill veta. Jävla Frida! Varför är det naturlig för Mickis att heta Mickis men fast Frida vill heta Fritti så kallar jag henne Frida? Himskans konstigt. M nu ska jag nog avrunda inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0