kommentarsvar

En milestone är ett anteckningshjälpmedel/en mp3-spelare/whatever, som blinningar som jag har. Jag använder den mest om ett inspelningsverktyg. och Sharon. Du har himskans rätt. Eller egentligen inte, för jag tvivlar mycket starkt på att du förstår det här..eller..det kan ju vara jag som är lite överdrivande. Men du har rätt, karljävlar ska skjutas, särskilt sånna där som inte finns! Fin pojke my ass, han är bara sur och konstig och det är ju det som är så sjukt! I min fanfic är han dessutom självdestruktiv och har självskadebeteende och ätstörningar och skit. Fast det är ju mitt eget fel, i och för sig. Varför hittar vi själva på de där karljävlarna då, så satans hopplös man kan vara. Jag är ett hopelosthead ju, and pretty proud of it! Och dessutom. Varför ska allt handla om att han dog? Det är ju inte som om det spelar någon roll. Äsch, jag låter som en bitter gammal kärring. Kom igen nu! Upp mid hakan och le litegrann om du orkar, Emma din gås. Oink eller kvack eller hur nu gäss låter, det vet jag ej. Isch bjebb nu ska jag sluta skriva i det här inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0