kråkfotsballader

Hmm, kom just på at jag måste byta msnnamn idag. men jaja. Idag började vi med skolfoto. Vi tog fula bilder och jag filosoferade med Fredrika. Mohammed gjorde en suupersexig frisyr på henne och fotografen ville att hon skulle "sitta som en flicka och inte som en grabb" men då tyckte hon att hon såg ut som en groda. Någon: men han fotar ju inte oss! Fredrika: 8 bs klassfoto, 8b skulle ha varit här, men de var så fula! Sen så hade vi boring matte innan jag promenerade uppåt för att tala till den första sexan. Berättade typ om mitt liv och sånt. Haha. De undrade vad jag skulle göra om jag såg i en timme, vilket är en rätt intressant fråga. Jag vet faktiskt inte? Jaja, sedan så var det lite so innan lunchen. Och efter det var det nästa sexa så jag missade litegranna av franskan. Den sexan var obehaglig, de verkade riktigt avvisande. Och så berättade Romek att jag sjunger sååå jättebraa. Tack tack inte. Sen efter franskan var det no och spanska och sen hem. Då hittade vi breaking dawn i postlådaaaaan! Fyran i twiligt-serien, lycka! Det roliga är att pappa har haft talboken hur länge som helst, men nu kom saras bok så nu "får" jag läsa den. Oooo. Sen åkte jag på skrivargruppen och allt vårt arbete mynnade ut i ett enda ord: kråkfotsballader! Det ska höstens antologi heta, yey! Vi hade hur kul som helst, vi har bestämt att vi ska tillägna antologin till Ingemar! Hör ni det va, alla Erik-anhängare! Jag älskar Ingemar<333! Andra förslag var "mordet i sal 20", "vad vet ni om glenn-bertil(vaaaaaa?)" och "vi bryr oss inte om er". Vi hade skitroligt. Well nu på kvällen har jag väl läst Tildisens blogg och orkar inte kommentera så vill mes säga att du är bästigast. Och du ska komma hit och vara på min blinnafest. Fan jag skulle ringt Frida idag, men jag orkade inte. Mååååååste ringa henne imorgon, kom igen nu Emmispemmisslämmis! Äsch nu ska jag gåeligå.

Kommentarer
Postat av: anda/saaatan

haha du är klockrenaste! berätta hela sitt patetiska liv till en sexa.D de skulle jag nog också behöva:D

2008-08-26 @ 15:48:29
URL: http://blindstyyre.webblogg.se/
Postat av: RonjaR

Jag har fått förfrågan på det, men pallar inte. Jag gillar inte de yngre och alla deras frågor, även om jag låtsas.

2008-08-26 @ 16:52:23
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0