måndag

Idag har avrit en rolig och tråkig dag. Gick upp psykotiskt tidigt för att närvara vid en så kallad kurs i milestoneanvänding. Problemet var bara att för att få ut något av kursen måste man vara en komplett idiot som aldrig rört en dator och som aldrig rört en milestone. Det enda nya jag lärde mig var hur man låser knappsatsen, det enda! Sen var läraren också rolig, jag och Marie skrattade åt honom helat dtien, han uttalade o så roligt ju! Jag och marie hade jätteroligt, pratade brittisk engelska, babblade och störde alla. Hennes pappa är sjukt cool. Well sen kom jag hem och tittade på youtube med Sara, varför skrev jag vi? Jaja. Vi tittade på vispen när hon sjöng bad day, the rose med mera. Det var kul, tycker jag säger vi. Sen nu har vi varit hos mormor och tittat på arnbergs korsetter, vilken jag älskar. "usch, så sjuk jag är! när jag blundar svartnar det för mina ögon!" muahahahaha. Äsch. Blir nog inge mer skrivet idag är jag rädd.

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

milestone, vad är det? :O

2008-08-18 @ 21:57:17
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: RonjaR

Ska jag vara helt ärlig, ibland på senare delen av min prontokurs kände jg också att jag lärde mig lite, i synnerhet på avslutningen. Fast i början var nog kursen nödvändig, för jag hade typ glömt hr man skrev punktskrift.

2008-08-19 @ 15:08:03
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0