när barnen får bestämma.

I torsdags hörde jag något seriöst oroande på radion i taxin. Det var en kille som fått tillåtelse av sin pappa at stanna hemma från skolan hela tiden. Varför då, undrar ni? Jo ni, I will tell u. För att ägna sig åt sin livspasion: tv-spelet guitar hero! That is sooooooooooo sick!!!!!! Men liksom vad är det för en jävla pappa? Men det finns en bra anledning tydligen.Han ska bli profesionell tv-spelare. Han ska tydligen käna massa money på det också. Bullshit om ni frågar mig. Vem skulle vilja ge pengar åt någon som spelar guitar hero? Nej, det är bara effektivt sätt att skolka. Eller nja, inte alls effektivt. Bara att hans pappa verkar vara en mjukhjärtad idiot utan hjärnceller. Jag blir galen på sånt här. Vi snackar vuxna människor! Och undrar vad mamman säger, kan man spekulera om. Undrar var den killen hamnar, på mc donalds skulle jag tro. På livstid. Som fängelsestraff. "och jag dömmer dig till livstid på mc donalds för detta brått". Oj, nu blev jag riktigt urspårad som vanligt. What is wrong with me? Something, for sure. Äsch nu ska jagsluta skriva detta inlägg, men tack till Sharonsoch hennes syster, jag fick svar på min fråga! Well, byebye.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Den där pappan måste vara helt sjuk i huvudet..

2008-08-23 @ 21:52:43
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: sharon

Låtom oss gå ut och skrika bitch åt karldjävlarna!

2008-08-23 @ 22:56:50
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0