nu lyfte du en katt igen

Nu har jag varit i Småland hos Therese på blindsträff. 4 blinds har spelat massor, det består av the king of the band(Niklas), the queen of the band (Therese), the prinsess of the band (Emma Rävås) och the housekat of the band (Ronja). Haha. Well vi åkte dit och lyssnade på radio, det var kul, de pratade om lesbisk konst. Vad fan är det? om man är lesbisk och gör konst blir det då lesbisk konst? Då ska man man ju säga att man är lesbisk, det känar man ju massa på för det är ju inte så svårt att slå igenom när det finns så få. Dessutom slog det mig att nyckelpigor är jävulens utsenda som kollar om man är duktiga. Det är man inte aparently. Well sedan så kom vi dit och satt och babblade hela kvällen. Niklas lyckades få en hamburgare till utan att veta om det, skickligt. Ja jag vette fan vad som hände på fredagen. Men på lördagen jobbade vi med låtar, vi spelade in alla gamla + en ny låt Förlåtelsens visa heter den och den är bja. Den hade en rolig text. "det som du gjorde var helt fel" "ja, det var det, du sjunger fel". Niklas: det som du gjorde kunde inte vara rätt. Nej, det kunde det inte, fan. Sen gjorde Niklas fel på misstag, roligt. Sen hittade Niklas på att misstag ju är kattlyft, om ni fattar. "Niklas, nu lyfte du en katt igen". Haha. Vi spelade bra iaf, och fan, dad vi gjorde lite. Vi gick på promenad och sen åkte jag, Ronja och Therese med Tage tillbaka. Vi satt i soffan och skrattade åt ingenting och varje gång någon kom in sa jag "en människa entrar scenen". Så vi döpte filmen till sofffilm, haha. Den slutade med att vi reste oss. Ronnie tyckte att vi borde skriva en hårdrockslåt, det gjorde vi ej. Sen kom han in och störde oss, då spelade niklas in ett klipp som hette Ronnie tar farväl och handlade om att han snackade skit. Underbart. Vi spelade upp det som extranummer på halvkonserten, då vi spelade upp allt. Eve var där med sina korsordstidningar och sina konstiga kommentarer. I alla fall. Nu har far och mor dragit till finland och syster på läger så jag är ensam hemma till midnatt imorgon. <33 joligt. Anyone wanna come party? :) no? No one? Sad for u, I can party alone, you´ll see! Bjebb nu har jag inget att skriva men hey my door´s open to anyone! (det roliga är att alla som läser bor långt bort.)

Kommentarer
Postat av: anda/saaatan

hahaha, ameee hallååå, anda kan ju inte det svenska språket.. haha;)

2008-08-06 @ 15:41:52
URL: http://blindstyyre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0