Onda onsdagar

Igår var en ond dag. Jag hade skoskav (den var värre idag dock), det regnade klibbigt hela dagen och jag dog. Vi hade en timmes lektion i spanska!! Hemskelihemskt kan jag säga. Och sen började jag med engelsk konversation på elevens val. Rätt kuligt. Vi snackade om en öde ö eller nej, men bjebb. jag satt med fyra nior, två av de var sjukt perversa. Haha, men jag ägde dem på det. Muahahaha. Sen var vi på sånggrupp med den nya läraren, Sofia. Hon är mycket bättre än Christina, inte så sjukt sopranig och såntelisånt. Vi sjöng en låt som hon skrivit själv, ganska dålig tycker jag. Jag sjöng solo och det gick helt okej. Men jag vill gå på privatlektioner, eller bara sjunga typ rocklåtar eller bra låtar i allmänhet. Inte massa skitlåtar! Nästa vecka ska vi sjunga varsin låt som vi får hitta själva, och vi ska ta bra låtar Sara och jag. Inte snälla tråklåtar. Nej nu ska jag äta för jag är huuunnngggrrriiiggg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0