skål för bloggandet

Här sitter jag vid min blogg, har just gott upp. Jag ska skriva om min galna kväll hos mormor då vi åt kräftor. Vi sa många underbara saker, så här kommer dem! 1) *mormor har en kräftstjärt på bordet* Hans: Skål för Ingrids stjärt! 2) Mormor berättar. Mormor: Och så sa jag till honom, "det är som om man kör i en säck när man åker vid bol-banan(uttala med lååååångt o)". 3) Helt plötsligt. Mormor: Här skulle Pia och Magnus varit. Alla? Vaaa? *trettio minuter senare* Sara: ja, på tal om Pia och Magnus... Jaja kom inte på mer. Sen gick vi barn in och tittade på "the matchmaker". Ingen av oss visste vad den handlade om, och nu vet heller ingen. Inte en endaste förstod vad som hände i den! Det är en irlends film, den var hyberflummig och alla dansar omkring och sjunger. Jag och Johanna skapade en abba-cover, eller naj, det gjorde hon. "Ta en chokladbit, och den smakar skit, den har dajm inuti..." fast..vi kom inte på mera. we suck. Men who cares. Ja sen åkte vi hem men believe me vi är en galen släkt! ;) we are best och ni ska vara sååååå avis. Jaja, hejdådå.

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!



Svara på dagens (jävla) fråga



http://vastertorp.blogg.se/2008/august/dagens-javla-fraga-2.html



Tack för din medverkan & ha en bra (jävla) söndag



Mvh



JB

2008-08-10 @ 10:58:00
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: C h r i s t i n e -

Godmorgon :)

Allt bra idag?

2008-08-10 @ 10:59:49
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0