som jag vill vara ska jag vara

De säger att man inte ska göra vad folk säger, de säger att man ska följa sin egen väg. Låter som en bra idé, tycker jag. men det finns villkor till det där. man ska aldrig skämma ut sig, inte vara pinsam, inte vara en mes, inte vara speciellt annorlunda. Det kanske funkar för sånna vars väg är att vara som alla andra. men vet ni vad? Det funkar inte för mig. Till exempel nu på nova. Jag var flera gånger på väg att skrika "men varför bryr ni er om andra människor?". Man bryr sig om vad sina vänner tycker, men man gör ändå som man vill. Det är inte som det ska vara, det är så det är. Ingen har något val i den frågan för ingen vill väl följa någon annans väg hela livet, så boring! (varför skiftar mitt humör så hemskt?). ja ja. Nu har jag läst onjas komments, och hörru. Som Axel sa, varför on earth ska jag starta kaffé och gå journalisthögskolan? Det ska ju jag och Hannah göra, gå den alltså, någon annan får starta kaffeet. Jag ska ju gå på det, var min tanke ;). nej men jag vet inte. Hahaha, tänka och känna..det gör jag aldeles för mycket. Alltid, så det måste jag nog inte alls komma ihåg. Äsch, nu orkar jag ej tänka mer, så hejdåhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0