trååååååkigt.

Jag har som ni nog förstår tråååååååkigt. Läser bara bok och äter popcorn och sånt. Booooooooooooooooooooooooring. Jag tror snart jag kreverar. Men i alla fall har jag nu fått veta att Axel inte kommer, han fyller år den helgen. Så nu kan vi högst bli tolv pers, eller det kan komma tolv pers. Inbjöd femton in the beginning. Måste iaf ringa Rena imorgon om inte Onja eller någon berättat för henne, och sen får jag nog se till och ringa Frida på måndag. Hallå Fridaaa! Sätt på din mobil! Och Anda, logga in på msn så du kan boka biljetter och grejer! Jag vill vill vill att folk ska komma, men problemet är att jag orkar inte umgås med tolv pers at a time. Men jag vill ju inte bara slänga bort folk heller! Fast sen kan man ju undra varför jag bjöd Isabelle. Jo, jag ville väl lära känna henne. Fast om hon bjudit mig hade jag blivit rätt stäld! Fast i och för sig, de flesta av de här människorna är ju typ..nya bekantskaper. Rakel, Rena (vi har bara samma kompisar, ju!), maja och alla dem. Bara nya kompisar, och så har vi Onja och Tilda som är oldies. Och Honey på sitt sätt också ju. Fan vad kul om Honey kommer och invaderar Lund! Åh åh åh vad jag älskälskälskar alla mina älsklingar och jag vill att ni alla ska bo i Lund och gå i min klass så jag får massa kompisar. Då skulle jag fan visa dem vad jag går för, de där jävlarna! Nej nu skämta jag bara. Det är inget fel på mina classmates. Bara att ingen av de är som mina älskade blindisar, min soulmate Linnsie och min galna Tildatibrobo. Nu skickar jag hårdhårda kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0