bloggvärlden..

Jag hatar bloggvärlden. Kom jag just på. Alla är så låga och patetiska. De kommenterar bloggar med "jag läste ditt inlägg, läs mitt" ungefär. Små patetiska saker. En gång fick jag en kommentar som lovade att om jag länkade till henne via min blogg skulle jag få diverse precentkort. Det var bland annat sf bio så jag gillade idén; lite gjort, mycket fått liksom. Men fan heller att jag gjorde det, bruden gav ju bara ut grejerna för att få läsare. Patetiiiiiiskt! Men för i helvete vad är det för liv att blogga om sitt obetydliga liv och sina fuuula kläder av en anledning, att folk ska läsa? Wtf, vad är det för bekräftelsesökande ungar? Äsch, nu avslutar jag inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0