breathe no more

är låten jag lyssnar till denna tisdagskväll då jag tänkte berätta om hur jag lever nuförtiden. Blev ju lite hastigt yesterday. Började med morgon och livskunksap som jag inte ens minns och matte och so då vi hade någon konstig frågesportssak som jag flummade bort. Sen lunch som jag åt på, lyssnade pckså på konstiga konversationer. 1: har ni sett alla saw.filmenra? 2: nej alltså, vi snackade om high school musccal. Ja detta är alltså emmis humour. Lyssnar på everdream, konstigt,att lyssna på nightwish. Tora inspirerade mig. Men jaja i alla fall sen så hade vi typ tråkiga lektioner. Och sen hade jag 0,002 % fpare time igår på grund av onda läxor och skrivargrupp. Sen idag så var det en bra dåa tror jag. På morgonen så hade vi klassråd då jag skälde ut alla för att de rotar i mina lådor. Sen so och engelska och svenska. Allt förflöt liksom potatisbullarna och annat mumsigt som babbel. Sen spanska och kemi där vi liksom igår undrade om våran lärare kan tänkas vara gravid? Det är dagens gossip alltså. Sen matte som var fruktansvärd och sen åkte vi till "konfan" (fyfan vad man låter tööööööntig om man säger konfan). Där var det ingen seriös grej alls. Vi lekte konstiga lekar som innebär att ligga med huvuden på magar och inte skratta..i alla fall. Sen så gjorde vi julgodis som skulle föreställa julsångaerpå något udda sätt. Sara utbrasst plötsligt: åh nej, jag dödade världen! och en stund innan sa jag "Linda, nu gör du ett barn av denna marsipan". Då var Linda tvungen att gå ut. Jag lyssnar just nu på farther away, vad bra den är då, hade glömt. Sen ja, hej. Oj jag kanske skulle skrivit hej typ i början men så blev det inte? Medan mobilen skriker "a theef, a hore, a liar"" åt mig ska jag också berätta..någonting annat. Äsch nu failade min fina mening fär ju. Fär, vilket ord alltså. Superbt. Men yeah nu ska jag vvsluta med en liten dialog från kulturen och sen sluta skriva. mor: Johanna, rapa inte! Johanna: men, den jick ju inåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0