I think you´re beautiful but your hair is a mess and your shoes are untied but that´s what I love best

Lyssnar på den adorabla låten a wish for something more med Amy Macdonald som det inte kan ha unggått någon att jag är kär i trots att hon sjunger h på fel ställen till och med oftare än Sharon Den Adel (hits in your eyes..). Naj nu tar låten slut, hur kan den bara såra mig så djupt? Sorgligt. Hittade blue eyes istället, me liiike. Wt för hela vetet! Well idag har jag haft en riktigt bra dag! Började med so som var förvånansvärt lugn och vi fick 11 rätt av 12 på nutitskrysset men oskar var koooooorkad och kom inte på vad advent hette och därför så flippade allting. Sen hemkunskap då vi hade julmiddag så vi gjorde gööt och saftsås och fick bröd som femmorna hade varit söta och bakat åt oss (att det smakdde skit behöver vi inte ens nämna)så varför jag gör det vet jag inte) och skinka och rödbetssallad och våra mandelmusslor. "Svenn" (haha det är typ ingen som vet vad Svenn heter förutom jag och Onjis) åt upp 1/4 av en gräddskål och allt var som det skulle. Efter lunchen (som jag inte åt) var det matte som jag flummade bort. "vilket i-landsproblem alltså!" (fem minuter senare) "men för i helvete, vad heter de där länderna som inte är u-länder? Men åh. i-länder!". Det var roligt då i alla fall. Sen på engelskan så insåg och Oskar att "ser man på" inte är ett giltigt uttryck, det betyder ju ingenting? Alltså seende är så psykat seendefixerade och tragiska. Vad hemskt det skulle vara. Nu lyssnar jag på pinks fina crystal ball och njuter av en lussekatt som jag fick av mormor, vi slutade nemligen för en stund sen eftersom no:n var inställd så hon hämtade mig. För den jävla transportenheten vägrade ju att ändra tiden. Ibland vill jag ha färdtjänst alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0