once upon a december

Här sieer jag i mellandagslugn. Mina mellandagar har gått ut på att göra iordning min diktsamling, 366 dikter 2008 som ska vara klar i övermorgon. Jag är halvvägs. Typ jättesträssad. Men vi gjorde faktistktklart skivan till mormor och ieentligen skulle jag skriva att om ni vill ha låtarna får ni höra av er men de är jättestora och kan inte skickas. Men hör av er ändå för vi ska försöka komprimera dem. Vi var på andrajulafton hos mormor också och åt jättegod mat (kalkon), mandelmuslor, chips och annat sådant och så fick jag lite fler julklappar. En bok till, ett choklad och lite sådant. Äsch nu måste jag fortsätta slita.

Kommentarer
Postat av: vispen

Oj, vad mycket du skriver.

2008-12-30 @ 19:14:51
URL: http://Http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0