räksallad och sillamacka

Idag är en bra dag, för utom att Sara bar mig att strippa just nu. Nu har jag klätt om och witney huston eller vad hon heter skränar uär ute. Vi förbereder oss för luciaminglet ikväll som ni kanske får någon rapport från ellr så. Men idag har jag kacklat i telefon en hel del. Först med onjis och emma h och där hade vi vm (eller någon sådan tävlingssak) i oväetiga ord, jag ohc onja tävlade.medans emma var kriitisk domare. Det var helt enkelt ganska hysteriskt. Jag kom på (eller nä det var syster) flaggstångspoleringsmedel, det tog ett tag innan ronja slog det med bätt. "det är väl vettigare att polera flaggstången än att bita i den!" var argumentet som gjorde det, det kom från far. Det var sjukt avanserat men emma vägrade förstå att tävlingen inte hade någon mening! Sen har jag masakrerat morrötter och talat med Rena, det var trevligt. Jag hotade henne med att hm hon sa en enda ordvits till skulle jag aldrig komma till stockholm. Moahahahahahahaha. Men nu blir det mingel för hela slanten med määängder av mingelmat! :)

Kommentarer
Postat av: Sandy

Kommentar i september? funderar Jaså, så jag var din idol, haha. Vem är det som har tagit min plats? snyft Har du MSN?

2008-12-13 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0