we´re gonna get there someday..

Lyssnar på Anastasias same song och avnjuter en stilla torsdagskväll här i lund det sköna. Började dagen med ganska bra aning om vad umgdomstinget senare skulle ge, men afrikansk dans var verkligen inte part of that! När några afrikaner hoppar in med trummor och hela skiten och vi ombeds att ta av oss skorna visste jag i princip att min dödsdom var förseglad. Men jag överlevde, knappt måste tilläggas, eftersom jag knappt visste vem jag var i en kvart efteråt. Det var inte kul..om ni inte förstod det. I ö´vrigt pratade vi mestadels om hur ungdomstinget skulle bli bättre och engagera fler personer. Det slutade med att jag skrev upp mig på att aranskera ung på scen nästa år, sjukt! Om ni undrar lyssnas just nu sober med punk, usch, den spelas på radion..ganska förudmjukande. Men bara för att alla andra ska ta pink ifrån mig..och typ allt annat också men whatever! Alltså ja. Sen kom jag hem därefrån och hade lite tråkiga lektioner där jag klagade på Agnes stavning och annat sådant. Här hemma och jag ätit nybakta pepparkakor som Sara, Sara och Erik hade gjort och druckit sodastreamad julmust. Sen har jag även ätit god glassyr, jag var den enda som gillade den..emma=sockerfreak. Försöker nu att skjuta upp slutet på breaking dawn bara lite mer och det går framåt. Wanna help; call me!goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0