always the same

melodifestival again. samma shit as always. här kommer mina omdömen.
låt 1
låt 1 var cool, sångaren gick högt högt högt. Musiken var dock lite tråkig enligt mig, lite förutsägbar.
låt 2
Söt låt med häftig text, snygga melodislingpor och sångerskorna passar i lilla melodifestivalen röstmessigt.
låt 3
låt tre hade 6 låtskrivare. 6 stycken.dålig varden också. bra sång och sånt men nää.
låt 4
låt 4 varfin och hade fantastisk musik. texten var nog bra, tror jag.
låt 5
enna lät som något annat, som alla låtar tidigare som inte kommit vidare. men bra sång och helt ok låt.
låt6
denna var bäst. bra melodi, men varför låter hon yngre än annars?
låt 7
sångerskan sjöng lågt och coolt, och början är cooool. sen blev det en smörig kärlekslåt, bjebb!
låt 8
ska jag börja. okej. den suuuger. och tänk om den vinner!!

nu så har jag även tittat på tråkig flicka med pärlörhänge, filmen var rätt konstig och psyksjuk. synd. jajaja, ska g[ now.
/Emma den svenska svårövertalade svansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0