big step

Jag har tagit ett stort steg. Jag har börjat på trean till vsd och kam. om ni vill följa den kan ni kommentera, så skickar jag kap till eder. Igår fikade jag med Nathalie och köpte choklad. Sen så tråkade jag, och nu har jag börjat med Nobells testamente. Det är en bra bok av Lisa Marklund som jag gillar. Fast det var ju logiskt eftersom den ju är bra. Nu ska jag skriva en sak som mor sa.
Mamma: de är inte mänskliga, de är pengsliga.
Det var lite vettigt, det. nu orkar jag inte mera. slutar nu blogga.
/Emma den apiga apropåande apelsinen.

Kommentarer
Postat av: Maja

Här har du en som vill läsa trean... vad har den för fint namn??

2008-02-05 @ 15:03:38
URL: http://reichard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0