dangerous mind

irriterande, mitt första inlägg försvann. så jag får skriva om det. sa ändå inget viktigt. bara asoserde. lyssnar just nu på addicted, vilket är trevligt.Jag kom iaf på att jag har ett dangerous mind, som snurrar som mina ögon eftersom wt sjunger i låten med nmämde titel "it´s in your eyes what´s on your mind". annars skulle det ju vara tomma ögon, boring! Nu lyssnar jag på things I´ll never say, jävla underbara gitarrer. är på sånghumör också :D. låter inte sådär överdrivet bra, ingen idolvinnarstil liksom. :p undrar hur jag lyckats med det, två år! jag spyr när jag tänker på åttans idol, då ronja kommer att äga mig och bara skratta åt min dåliga sångteknik! suger inte det så säg. Mina hörlurar har ett mycket vasst ljud. Det gör ont och då blir mitt mind ännu skummare. Bara så att ni vet om det. Aaa, slutton med gitarrer på låten, trevligt! The cross nu, usch, jag få kännslan av i somras. regn och lukas och bilfärder, etc. och matlagning på syncentralen med king urban och suliman, och varma mackor och pärondryck och kvittrande fåglar. och regn, som Detta inlägg är ägt av det förra som försvann. sagt. Oj, där kliptes mitt ord av, mobbade ord. Oj då mera sommar i runaway nu, får mig att tänka på kallt dalbybad, skåneläger och av någon skum anlednign blöta handdukar. jag blir glad av det, really. :D jag minns när jag och Onna badade på dalbybadet när det regnade, 06. det var flum. sen så glömde hon sin käpp hos oss, men det är sånt som händer. "I´m in a fight with the world, but I´m winning" är en ägig fras. Men nu ska jag byta låt. Sweet jackie, känns som jag lyssnar på den ofta men det gör jag inte. har texten här, ska ge er den och någon annan senare today, crazy kanske. i separata inlägg så jag kommerikapp i bloggandet xD nu borde jag logiskt sett sluta blogga och uppföra mig siviliserat, sosialisera någon eller så. det borde jag verkligen!
detta var ett smakprov på ett dangerous mind!
p.s. jag tänker slopa alitrasionerna i slutet, om ni saknar dem, kommenta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0