det är kärlek

Jag äter/dricker smoothie som min kära syster har givit mig. Sen har jag ätit kakor. Igår bakade jag och mor hjärtkakor. Och jag läste en Satan/Lily-fanfic, fast jag läste aldrig klart den utan skrek ut mitt hat istället. Sen så skrev jag dikter och det är kärlek. Sen läste jag Ebbas blogg idag och det är mycket kärlek. Vi har choklad hemma. det är fredag och nu är det lov. Jag läser om Sirius, och det är nog också lite kärlek :D. Jag har fått alla våra tidningar på min dator och det är också kärlek. Solen skiner idag. Jag ska bada snart. Jag ska skriva manus ikväll. Och det är nästan kärlek. See you, ska skriva ett nytt inlägg:p
/Emma den leende lovlovande läppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0