kogito ergo sum, eller inte

Decartes eller whatever har fel! för han kan inte vara säker på det. eller jo. men frågan han glömmer är, var finns vi? klart vi finns men var? jaja.

Idag har jag varit en speedad rebell. på svenskan var enligt Monica den roligaste sedan hon kom till klassen. Vi hittade på personer, min grupp kom på Doris Sten som..ska vi gå in på det? Hennes låtsaskompis Pamela Andersson och sånt hittades på, och mer.Jaja. Sen hade vi musik vilket var apkul. för vi tvingade Måns och Bernard att sjunga, med min hjälp. Det var jätteflummigt. Sen en seriös lektion i engelska och en flummig biologilektion. "är kebabb bra för huden?" haha. ingen fattar. sen tråkig lunch och tråkigare spanska. sen matte då jag och Elise bytte stol så jag fick en hård stol som alla andra. Jag tänker slänga kontorsstolen, eller s'lja och ge pengar till v'lg;renhet. Sen mera biologi med känselövningar och flum. jaja, nu ska jag sluta blogga och tigga mer kakor av Saris.
/Emma den oslagbara oroliga ondingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0