och jag som trodde att jag var konstig!

Först av allt vill jag säga hej till Elise som har läst min blogg, och det hade varit kul om du kommenterade lite :D please?

Anyway. nu har Agnes, Anna, Elise och Tora varit här och kollat på filmen, och en skum gay-film. den var flummig! sen diskuterade Tora och jag flummiga saker. Haha, här i skåne är vi udda :D. Jag vill ha cola. Njam, det vill jag hava. Nu så ska jag säga något om ordet intressepolitik. För er som undrar är det något crap som u.s har hittat på, som går ut på blinda saker. Jag hatar ordet intressepolitik. Och reklamer om sommaren, sånnaom semestrar. lev i nuet! Sen så bjebb. Jag hatar cycklar som står i vägen när jag går till taxin i ösregnet. så jag välte omkull dem idag. :D anyway, c u!
/Emma den finniga fallande fisken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0