you want a piese of me?

oj, vilken flummig, sosial och galet bra dag! fast jag trodde den skulle bli tråkig. det blev den inte. jag börjadne med 3 timmars konversation med Tildah med H, det var kul. Först var jag över-över-överflummig och sen gick jag ut i köket och Sara störde oss. Hon bakade, sjöng och sånt flummigt. sen så gick vi till mormor och var där i flera timmar. Vi åt kakor, drack julmust, tittade på Björn Gustavson och gjorde riktigt konstiga saker. kollade på gilmore girls också.

nu har vi fått typ singstar hemma, eller någon billig(gratis)version för pc som är flum och kul och underbart. så bra liv har jag haft, och har! hej till alla, jag gillar allt! (typ iaf.)
hugs to yall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0