bitches and their lives

fått både matteprov och kemiprov nu. 19/20 på matte(g iaf...) och mvg mvg mvg på kemin, 57 59. gaaaaaa! jag ägaäga juu! sen så skulle jag skriva om en massa annat men har jag glömt det eller vadå. ja det har jag. nu ska jag gå in på tpb och hitta små söta böcker som jag vill ha. :D sen så ska jag prata om något vettigt, skulle skriva något citat men har glömt även detta.har jag skirvit om Amanda och Bellas diskution? nej det har jag ej.
Amamnda: visste du att Zak har blå ögon?(i high school musical)
Bella: det är linserna.
Amanda: linserna är gröna de riktiga är blå!
Bella: nä, det är tvärtom!
fortsätter bjebba. vi går in i klassrummet. jag har bråttstycke av ny diskution.
Bella: hans riktiga är blond, sen färgade han håret svart.
Amanaa: han är inte blond!
amen herregud.

så idag hade vi inspelning. Agnes åt fem mackor, Johanna tre och Gustav skulle såklart ha allt. får han ingen mat hemma, or what? :-o

vet ni vad? sånt där utfrysande på film, när man helt plötsligt börjar viska och skratta högt efteråt ni vet. det gjorde Agnes och Bella idag. bitches. bitches. bitches. shit happens..
/Emma den kyliga kyrkgillande kysshaterskan.(skumma men sanna allitrasioner jag kommer med nowadays. fråga gärna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0