blond singel 13

Hejsan hoppsan galna kids!
idag har jag slingat mitt hår! enligt saris ser jag ut som en tigerkaka. men de är ju goda. :D Sara och moder är galna i det. Själv är jag scared of it. tänk om det ser helt crappy ut egentligen? det kan man ju inte veta. sedan skrev jag några dikter och åt skumma rårakor, och tråkar och är psykat psykat trött. jag sover rätt så djupt känner jag, jag drömmer just nu att jag skriver ett blogginlägg om min nya look. tjoho!:D det är en bästig dröm. jag funderar på att göra min hundralista som ett vsd-inlägg, skumt va? gaa, jag är blondslingat. fattar ni det eller? jag hade tänkt publisera en fin bild på min tigerkaksfrisyr men jag har inte tagit någon än. Ska nog göra det imorgon, eventuellt med nya jeans och julklappst-shirt också om jag orkar. I am sooo hot now :D m, jag sitteri min stol iförd nattlinne, inte så jättehot precis. men allt är relativt. hottare än lukas anyway :D. imorgon ska jag fika med nathalie och hon kommer bli såå stunned. m, eller inte. men vadå då! jag är snygg inuti mitt huvud. that rocks. :D nu har jag plannerat att sluta blogga för en liten stund.
/Emma det blonda blixtrande blomsterarangemanget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0