dyr logik!

Hola friends et fiender!
Igår bebbade jag med Onja, vill prata med henne nu också. Hon tjatade om att hon ville ha varm choklad(detta efter att jag fick en kopp) och att hon hade huvudverk. dialogs:
R: jag har ont i huvudet.
e: du tänker för mycket.
r: ja!
e: men varför har inte jag alltid ont i huvudet då?
r: ditt huvud är vant!

diskution om den inledandetonen i memories:
E: den är hemsk!
r: den är bra!
e: den är..hemskt bra!

vi filosoferar om huv jag skulle komma till Onja med tåg, det finns 4hs och 8hs.
r: du skulle ju komma fram 11 på kvällen med 4timmars, inte 12!
e: men du måste räkna med försening en timme.
den tyckte jag var bra men inte Onna.

Igår trodde jag inte att jag skulle få åka den 11, för biljettenra kostar 1000 kr som ajg skulle betala. Me nmor lät mig betala 500 kr istället, och det är ju helt okej for me. Vi ska tydligen sjunga singstar på plundringen, och typ flumma hoppas jag xD. jag vill ha många logiska citat att skriva ned i min blogg den 13:e när jag är home! fast jag vill inte vara home. that sucks! jag vill vara med Onna! hela lovet xP nu ska jag göra något siviliserat som att klä på mig eller något.
/Emma den dyra dystra dylingen.(dylingen, vad kan det vara? läs magi och du får se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0