she rules the world

o well. här sitter jagoch skriver på...den gamla datorn! lyssnar 'ven på restless och funderar på om den är bra. vet inte. idag skrev jag matteprovet, kunde inte prioriteringstalshelvetet och ett annat bitchtal som jag inte orkar gå in på för det 'r så bitchigt. min hand gör ont för den jävla datorn sitter jättelångt inne på bordet.hemst bjebbande. restless har en psykat bra text kan jag upplysa er andra om. lallandet är lite läskigt. igår på sånggruppen så sjöng vi Annies song igen, solo! tydligen ägde jag, men mina höga toner var som vanligt crappycrap. ronja har rätt, restless är lång lång lång. nu lyssnar jag på något annat men vit inte vad för det har jag inte fått veta. the howling blev det, kul och trevligt. ga how I love within temptation! gaaaa! running up that hill, it´s the fear, the swan song, angels, forgiven..äsch, du kan fortsätta forever. Sharon den adel är bara den bästa sångerskan världen någonsin har skådat! o my goooodness! mamma har varit ute med Lukas typ forever men snart ska vi redigera tråkig filmighet. som förresten är roligt och kul egentligen. jag säger alltid emot mig själv har jag just nu märkt. jag borde sluta kladda i min blogg, fast, varför nu det?! it´s the fear och efter kommer the swan song, fan vad mitt liv äger. ska sluta blogga right now.
/Emma den omusikaliska orangea olivutspåtterskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0