sit where we want you to

Vsd=verklighetens drömmar till sbs kommentar på förrförra inlägget. sen på hennes långa kommentar, så tycker inte jag att vårvinterflicka är så bra. Men oj då, jag var visst lite självkritisk idag. Jag är på äckligt blogghumör today, m, märks det? kuligt is it faktiskt. Nej nu svävar jag ut i något skumt som en luftbalong. M varför skriver jag detta? Jo för att Axels skumma klassmates ska få adressen av Axel och då måste jag ju skriva skumma saker. Tex att Axel är mobbad av alla tjejer han pratar med. :D nu ser jag Onja som gapskrattar framför mig. Varför kom jag att tänka på dh nu? har jag sagt något vettigt i detta inlägg? varför är sluttonen i sweet jackie typ en minut lång? varför är klockan för mycket för att blogga egentligen? det är några filosofiska frågor. och varför kan jag inte vissla`? högst skumt det där.
/Emma den frågande frasiga frukostmackan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0