so somewhere in my yuth or childhood, I must have done something good.

Jag och syster har nu kollat på hela sound of music. hennes elfte och min andra tittning. :D ingemar bjebbar. anyway. filmen är väldigt fin, men jag tänker att om man har deras vandring iställe hade det blivit en finare film. tycker jag ;) I love the lyrics of it. och I love all of it ;) skullevilja göra en Sound of music-version of my own. Syster skulle vara Maria, jag själv skulle nog vara klostermodern tror jag. hmm. :p nej orkar jag skriva mera blogg? känns som om jag får allt mindre att skriva här. som om jag inte behöver det mer. är det för att det är jullov? just det! på söndag ska jag avnjuta årets allra första chokladboll! underbart :D den nya Ingemar kan t.o.m uttala ordet!
/Emma den svävande svallande svanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0