the fear of the dark growing inside of me

Hola friends et fiender!(fyrspråkig hälsningsfras, ska börja använda den ofta!)
Nu har jag haft en lite skum dag. Först kom Agnis och vi spelad i riskzoonen igen, jag vann en gång! och jag fick kalle en av gångerna. min kalle är bästibästi! sen pratade vi om framtiden, jag skulle gifta mig med Anders från uppsala sa Agnes. han är blond och har glasögon. ta k för upplysningen. fast det vill jag inte, jag vill gifta mig med någon annan tror jag. men det beror på Anders. sen kom vi in på barn och graviditet och efter en massa diskution hamnade vi på ämnet linnsie(don´t know how?) och hennes Robin som jag är rädd för. han är spooky och old ju! sen släpade Agnes med mig för att brottas och slå kuddar på mig, men jagja. sedan lade jag upp dikts så det täcker mer än hela förstasidan i diktforumet! o my gosh. :D ska gå nu. fick syrebrist innan förresten.
/Emma den syrefattiga syndiga syntaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0