a portrait of a living lie

Nu har jag inte bloggat på nåra dar för jag kände att jag inte hade något att säga. Imorgon ska four blinds samlas och spela och det är lycka. Det mindre lyckliga är att jag måste skriva låt iår. Jag har gjord en, men den är på engelska, men ändå. Jag ska försöka göra om en av de gamla så den blir bra utifall att. Mamma tycker jag ska sjunga solo lucia (sök på Emma Rävås på youtube så hittar du den.) men det vill jag ej, hon vill att jag ska ta senare också, men den är patetisk. Tycker jag. Jag har själv tänkt på jag hade förlåtit dig eller en ny strand (den funkar jättebra med fyra personer tycker jag) eller jag vill ha ett svar (i absoluta nödfall). ja jag vet inte vad jag ska ta mig till. För Therese har huset vi jobbar i, Onja har inspelaren med sig, Niklas har synt och grejor och jag måste ju också ha ngt. Så en låt borde jag väl kunna spotta ut, right? Men det ska bli helt underbarigt att vara där och sjunga och spela och vara bästigast och flumma och skratta myycket och ha massa kuligt att skriva i min blogg på monday. På monday åker far och mor till hälsingfors och syster till läger så jag ska vara själv från typ sju till tio på tisdagskvällen. Mormor ska komma och ge mig mat och gå ut med Lukas och sova här om hon måste. Men jag ska trevla mig själv och om någon vill komma och ha party då så kom! ;) nejmen vad jag egentligen menar är ring mig den dagen, för jag kommer behöva social konsakt. :) kontakt menar jag. Men ni är nog vana vid mina mångamånga stavfel. Ingemar uttala stavfel stav fel. Idiota isn´t he? But who cares, he´s my best friend and all of that ;). Imorgon blir det augusti så detta kanske blir mitt sista juli-inlägg. Vad deppigt. :) Kommer sakna att skriva juli-inlägg, ju! Nu har det varit högsommar i en vecka. Lycka men varm lycka. Onja är inte vid datorn som vanligt, den jäveln. Jag skickar onda blickar på henne, hoppas de gör ont. Hon får dock bli snäll till i morgon kräver jag. Då kan hon skratta och flumma och rocka småland med mig! :) Sara har beslutsångest om hon ska följa med eller inte. Vad anser ni? Svara innan tre imorgon. :) nu ska jag gå och äta kräm. Jag fick äta den här, för vårt kök håller på och göras om. De lägger golv, det är sånt golv vi hade på hallen i vårt förra hus. Jobbigt, blir helt malplacerad och hittar inte i köket alls anymore :/ man blir ju helt disorienterad. Well krämen skriker "ät mig, ät mig ät mig!" och Nessa skriker "Comment! please!" så det är bäst jag lyder krämen och ni lyder Nessa.

Kommentarer
Postat av: anda/satan

hahaha vilka är med i 4 blinds?

2008-07-31 @ 20:58:20
URL: http://blindstyyre.webblogg.se/
Postat av: ilona

läs min blogg.

Tack,

2008-08-01 @ 10:36:53
URL: http://justiloon.blogg.se/
Postat av: Vispen

Vad roligt att träffa alla, synd att du inte kunde hälsa från mig! Jag har träffat alla tre.

Vi lägger om golv i mitt kök också och kräm är gott!

2008-08-03 @ 19:59:46
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0