åh men bjebbelibjebbelibjebb

Jag vill skriva ett inlägg. Det finns bara ett problem i denna önskan. Jag har inte ett skit att säga. Jag skulle kunna säga att jag lyssnar på flicka med pärlörhänge och att den är en välskriven och vacker bok som jag älskar. Jag skulle kunna säga att vi åt fisk med remoladsås och potatis idag och att det var psykat gott. Eller att vi tittade på sommartorpet samtidigt som är ett galet program! Eller kanske att jag äter gammla chips och är sjukt törstig. Fast jag vill inte säga något av det där. Men nu är det redan sagt. Jag kan även säga något som ni alla redan vet och inte har något intresse vv att höra, jag har fasansfult tråkigt just nu. Idag skulle jag ju ha sett mamma mia igen och grejer men det blir imorgon istället när Saris är home och vi ju ändå är ensama vi fyra. Å min mun är uttorkad känns det som och den blir aldrig släckt min dumma törst. Aj jag har ont i min tå. Jag gungar fram och tillbaka, insåg jag just. Åh bjebb vad törstig, uttråkad och illamående jag är. Men snart ska jag sova i nya lakan och känna mig lycklig en stund innan det blir morgon och liv och rörelse i villa Rävås. Då blir det jobb och ny tristess och ingen kommer att logga in på msn på hela dagen och det kommer att bli en dryg dag tills kusinerna droppar in och vi blir glaa. Usch nu ger jag upp bloggskrivandet för det här går ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0