beath in, breath out-it´s gonna be fine no doupt

Lyssnar på vackra James Blunt-låtar och lugnar ner mig för jag känner mig plötsligt jättespent och konstig. Udda. Men nu har jag snackat med Ia och Jonne och ätit och grejer. jag fick veta att någon jävle har snott min idé att skriva en bok om taxi. Det var ju min idé och bjebb. Men jag vill skriva en bok om människor. Skulle bara vilja gå runt och snacka med folk, alla sorters människor och skriva om dem. Men jag är nog inte tillräckligt extrovert för det är jag rädd, ska helst ha dem i ett hörn. Nu på tal om människor så kom jag på en sak, en liten fråga relatirad till ett av vispens inlägg samt något Tildah sa. Vad är skillnade mellan fjortis, bimbo och bitch? Jag tror bitchar är typ elakare, men jag har ingen aning. Finns så mycket olika stilar. Det är hardcore och emo hardcore och emo och metal och heavy metal och death metal och rock och hårdrock och goth och ghot rock och goth metal. Och allt är ändå bara massa gitarrer, haha. In the and, it´s all guitars and the ones hho play them. Det kom jag på nu, det ska jag ha med någonstans, sometimes it cklics ;). Och just det, skulle säga tack till alla som kommentarade gårkvälleinlägget, fick kommentarsrekord på det ju! :) nu sträfar jag efter ett nytt! Well nu ska jag la sluta skriva och fundera på vad jag ska skriva i nästa inlägg för jag har så lite liv. Oo, glass vankas, in a hurry now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0