bjebb to the world and bjebb to the sky. I bjebb alive and I´ll bjebb when I die.

Jag har absolut inget att göra. Jag har inget att skriva i min blogg. Snart ska vi till segelstorp vilket jag inte har någon lust med. jag lyssnar inte ens på musik and that soooooooo sucks! Nu har Ronja iaf kommit hem från menorka, trevligt. Det blir roligare om man skriver: men orka skriva saker om menorka. Bad humour? Yeah that´s meee! Ge mig kommenteaer så jag blir glad så är ni rara och gulliga och sånt shit. Bjebb jag vill göra något fan jag skiter i denna helvetes blogg som inte förtjänat ett endaste futtigt inlägg för den har aldrig skrivit något inlägg själv så frågan är varför jag överbelastar den med långa och ointressanta inlägg som egentligen är ganska korta och meningslösa och Linn skrev nu på msn så varför skulle jag sätta bloggen högre än henne jo för att jag vill skriva en så lång mening som möjligt för att få inlägget så långt som möjligt så att folk ska kommentera det så man kan sammanfatta med att jag inte har ett spår av liv. (och ja nu har jag ont i ammen av att skriva.)

Kommentarer
Postat av: Vispen

Vi har ett ställe nära oss som heter Segeltopr, coolt!

2008-07-23 @ 18:27:55
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Ronnie

Men ORKA hahaaa

2008-07-23 @ 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0