breathe no more

Lyssnar på breathe no more och sitter och tänker på att idag måste vi gospla. That sucksNu är jag arg för Ingemar .just refuses to läsa texten så det kommer se helknas ut detta inlägget. Eller också finns det ingen text och jag ger er tomma inlägg. Skulle ju vara skitbra eller hur? Nu lyssnar jag på sleeping sun med nightwish och man blir så trött av den låten. En annan artist som gör mig trött är sofia (stavas konstigt), Sandra lyssnar på henne och man blir helt trött och typ somnar av den. Jättebra tycker jag, låtarna är rätt bra också. Usch där sjöng jag jävligt falskt men man måste ju sjunga upp. "sorrow has a human heart" "I´d sale before a thousand moons" så fin. Som Eva den är också fin. Nej nu lämnar vi nightwish i förväg or what do you say? Ja, det gör vi. Danse with me, the sounds. Rätt så bra låt med flashback från sommaren 06. Med tåg till malmö och med kam-kapitel och allt det där. Och Ellen och hela paketet. Nej nu byter vi tråkig låt. Nej nu lyssnar jag på defying gravity, länge sen. Inte lika wickedbesatt, men älskar min nessa ändå fast hon inte alltid gör som jag vill. Om ni har glömt det är Nessa ju min blogg. Nu kommenterar ni ju och då blir hon glad och flyger omkring i världen som en annan fågel. Odd little darlig, this. Jag loves denna låten lite mycket. Det visste allaa redan, right? Alltså jag erkänner jag har inget att säga. Men inatt drömde jag att Agnes var på gosplen och skulle sjunga solo. Det lät bnra. Jag drömde även att någon jävel la in Amy Diamonds skiva, den hade många låtar. De var läskiga. Okej nu surrendar jag och ger er ett dåligt inlägg ala Emma!

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

hoppas du får en trevlig söndag! ^^

2008-07-06 @ 09:50:53
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Vispen

Ja, flyg nu Nessa, du måste ju få känna dig glad också:)

2008-07-06 @ 13:04:19
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: anda

haha, sofijah är visst bra!

2008-07-06 @ 17:22:55
Postat av: RonjaR

1. Sofia suger, rent allmänt hiphopp och R&B i suger.

2. Nu ger jag Nessa utterligare en kommentar, så hon får flyga mera.

2008-07-06 @ 18:40:42
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0