getto gospel

Ja ikväll blir det gospel. här sitter jag och äter chokladboll och dricker julmust, tänker på livet och funderar på att skriva en och annan dikt. Har just ingått på writers och nyss kom jag och saris hem från saluhallen där vi mumsat i sann tradition. Jag vill ha mera books att läsa, ändå har jag många, vad seg jag är. Gnäll gnäll. Men jag gillar socker if u wonder. Me liiiiike. Nu vet jag att ingen är intresserad av det här, men ändå. Jag är trött och jag hatar att inte gå i skolan för då har man inget att skriva om och bjebbelibjebb. I do surrender, jag borde eg lägga ner min blogg.

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Vilken fin blogg du har!

2008-07-02 @ 14:57:38
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: matilda

hej, vad tycker du om dagens outfit?

2008-07-02 @ 15:01:04
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: anda

neeee, du får inte lägga ner din blogg emmiiiis!

Du äger och du är bäst på att skriva!

2008-07-02 @ 16:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0