gospelmasaker...slakta dem!

Muahahahahahahaha nu har jag varit på gospel och jag sjunga solo hahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahaaahhhaaaaaaha. Det kommer äga vi ska vara i Sofia Albertina i landskoona, jag vill att vi ska äta på burger king i glumslöv men alla andra vägrar. Tråkiga jävlar, vill ju träffa Regina! Men vi sjöng happy day och ägde och vi ska tydligen byta till varandras stämmor och man bara vaaaa? Och Alexandra (Alice i underlandet som jag döpt henne till) var flummigare än vanligt. Först slog hon första ackordet och sen suddenly börjar hon babbla om någon gospelgubbe och så fortsätter hon babbla. Sen slår hon ett ackord till och sen fortsätter hon. Sen helt plötsligt börjar hon imitera en kör, först piper hon en solosångerskas röst (märkligt lik rösten tillhörande hon som sjöng nyss) och sen brölade hon en skånsk körröst. "Nu ska vi prata kläder. ja, kläder är önskvärt...nakenkör tar vi nästa sommar." "inte en trumhinna ska vara hel efter denna låten! Ni ska slakta dem, gospelmasaker!" fatta hur flum. Sen åkte vi hem och flummade, och sen läste jag i Axels historik att Tildah hade skrivit "Axel är hög. han kastar toflor på mig! Han eldade mitt hår i förrgår!". Men muahahahahahahahahahahahaha nu ska jag sluta skriva och börja flumma på allvar...

Kommentarer
Postat av: H

Full träff på Alexandra! Så roligt du skriver, skrattade så tårarna rullade

2008-07-03 @ 13:36:28
Postat av: sariis

hahaha

2008-07-04 @ 12:38:27
URL: http://foxhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0