när jag var säker på att du var en dröm

Linnsie "kom tillbaka" i går. Hon var så där som förut och man bara oh. För när man inte får bevis tvivlar man ibland. Jag trodde ibland bara att hon var en typ uppenbarelse, sentimentalt: ja. Men hon är så läskigt snäll och typ perfekt, läskigt ju! Anyhow. Idag har jag plockat vinbär och i morgon ska jag och mamma koka saft och vara mysiga och husmorsaktiga. Helt underbarigt ju. Sen så har jag försökt ladda min mobil med mucho musico men det funkade ej för vi var så korkade. Korkade vi är va? :/ vi gjorde så att den överförde till något crappy hörn och man bara bjebbo. Sen läste jag ut eclypse och den var apbra och så. Jag har kommit på att jag formulerar mig dåligt. Men nu läser jag rubinen i dimman, jag vill ha flera av de böckerna. Vill ha vill ha vill ha. På onsdag ska vi åkt till Saras Agnes sommarstuga och ha det trevligt. Sen i hälgen ska mor och far på Mischas widding och det ska ju bli nice för dem. Bjebb jag funderar på att sluta skriva men sen inser jag att jag borde säga något mer men sen kommer jag på att jag inte vet vad. Jo. Jag skulle vilja formulera mig som satan, bloggaren satan alltså. Jag vilja vilja, men jag är inte tillräckligt sadistisk och ond och grejer. Läs hans blogg om ni inte är rädda för mardrömmar..;)

Kommentarer
Postat av: Beelz

Svar: Mitt ego är mätt och belåtet för dagen. Tackar!

2008-07-21 @ 21:09:57
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: sandra

satan är satan och satan är min!!!!



och duuuuu äger!!! och din blogg!

2008-07-21 @ 21:50:25
URL: http://blindstyyre.webblogg.se/
Postat av: RonjaR

Anda, du är knäpp.



Haha, jag brukar inte fåmardrömmar av satans blogg, jag brukar ha roligt när jag läser satans blogg.

2008-07-23 @ 10:26:28
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0