runaway bride

Åh jag läser en bok som sagt, Sophie Kinsellas en shopaholic säger ja. Den handlar om en kvinna som ska gifta sig, men både hennes mamma och hennes mans mamma har planer. Hennes egen mor har aragnerat det perfekta hemmabrölloppet i trädgården med hennes gamla brudklänning och allt möjligt. Elinor, Lukes mamma, har fixat ett brölllopp på plaza hotel i new york. Med lyxtårta och lyxkläder och lyxblommor och allt möjligt! Givetvis kan hon inte bestämma sig. Och jag kan inte heller bestämma mig för vad jag ska tycka. Det är himskans jobbigt, kan jag säga. Oj nu jävlar, nu fick hennes kompis en hjärtinfarkt. Ojsan då. men oj då jag insåg att jag jag inte har något att skriva. För utom att bröllpp är skifonjerande, hur Sara nu än svavar sitt ord. Åh jag vet inte. ;) men jag ska gifta mig nåon dag och sjunga haha åt mig själv. Nej det ska jag nog inte men ändå. Men typ hej då sorry för kort inlägg.

Kommentarer
Postat av: anda

det låter som om den är en rolig bok

2008-07-09 @ 23:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0