för att jag är jag

Jag läste nu ett mkt intressant stycke, i ormens gåva. Om att vara sig själv. Jag började då fundera på vem jag är. Jag är en liten sjungande filosof med skrivardrömmar och en konstig humor. Galen säger någon, smart säger en annan. Ja vem vet. Ja inte gör jag det. Undrar om det är det som menas med att inte vara sig själv? Kanske det är så. Men för mig är det nog mer att vara någon annan. Vilket jag kanske också är, hur det nu skulle kkunna gå till. Högstadiet skulle ju vara värst har man hört, men jag undrar det jag. Sexan var helt klart värre än sjuan, I think! Nej. Nu känns mina ord meningslösa igen. undrar bara om någon vettig själ kan säga mig vem jag är? Snälla bara försök, i en kommentar. Det skulle kännas jävligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0