riminlägg

Detta inlägget ska rimma hela vägen ut enda tills det tar slut. Efter en tråkig eftermiddag pratade vi i tfn Asrar och jag. Asrar sjöng och gjorde läskiga ljud och hon borde komma i em jag sätter ett bud. På att hon vinner em i läskiga ljud och blir en riktig em-brud. På tal om em så hände det så att Sverige förlorade men så vadå? Det skall man icke bry sig om men det verkar som. Om någon galning kommenterat vandraren, någon av alla barnen, säg mig vem är denna "saltkvarnen"? Idag har jag chattat med Charlie Asrars kille och varit ett snille. Eller nej nu säger jag fel fast det gör jag ju en hel del. Detta inlägg var svårt att skriva men det gör inget för bloggen är min bästa vän. Nessa kan förlåta mig för min konstighet jag lovar dig. Och som Charlie sa är konstighet en positiv grej men det förstår man med tanke på hans tjej. Ja för hon är konstig hon och jag lyssnar på molly moon. Hon ska snart börja resa i tiden, nu är kvällen långt liden. Klockan är tio och jag sitter här med chips och choklad och förut åt jag bär. Det var smultron, det var det som jag åt, nej nu måste jag göra nåt. Detta blev ett långt inlägg vilket var idén och bloggen går rakt mot den redan varande suxén. Varför stavas de orden med apostrof, jobbigt det är, men nu blir inlägget längre och fortfarande sitter jag här. Idag åt vi kött med potatis och sås och min syster är är en äkta gås. Nu vet jag inte alls varför men nu ska jag sluta som jag bör. Hejdå alla och mest hejdå till dig du som just nu läsa hejdå från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0