sentimentala sångfåglar och swishande citat

Igårkväll pratade jag med Onja i telefono och vi pratade om spanska, jag vet och lite annat. Onja berättade en rolig insident. Lärare: För att få vg ska ni reflektera. För att få mvg måste till och med Isak förstå vad ni menar. När jag nu ändå är inne på citat. "Den här stigen är konstig. Den bara är här." sa Amanda i söndags, jaja. Sen idag har jag typ gjort nada i skolan. Först boring spanska, sen repetision. Det låter så vackert. Med strokpiano och allt. Fast de har gjort om slingorna, men ändå. Naaaw. Sen skåpstädning(sovning) sen lunch sen fysik sen slut. Jag slutar egentligen för tre minuter sen, men jag fick håltimme yaaaay. Så ja. Det var min tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0