små grodorna

Igår hade vi en trevlig kväll. Vi började med att sitta i ett telt hemma hos M och K (look there vad respekterande jag är.), för det spöregnade i all tredition. Sedan efter detta lekte vi vår signaturlek, jag kunde och fick svara på tre signaturer. mamma mia, music and lyrics och så som i himlen så klart. De enda jag någonsin sett. Sen gick vi ut och dansade runt stongen och körde små grodorna i repris någon gång sådär och galnade oss. Ingen kunde någon låt. Hopplösa aren´t we? Sen stod vi och pratade jag, syster, mor, Johanna och Amanda litegrann också. Glömde berätta att under kvällen hann Sara, Johanna och Amanda gämmföra sina naglar, fingrar, magar, ben (vem har hårigast?) och längd. Anyway det var ju inte det jag skulle säga. Sedan lekte vi två galna lekar. Först skulle man spotta grodor, av gele då alltså. Jag hade hellre ätit upp min. Sen var vi tvungna att ha en tratt för ansiktet och springa och sparka en boll runt en sten, som en stafett. Det var trist. Sen även potatisstafett, så ja, det blev tre lekar. Sen äta och sen titta på en film jag inte tittade på. Tror den handlade om någon som bydgde en ark. Jobbigt det där. Sen gick vi ut och låg på studsmattan och flummade och åt chips och värmde varann. Amanda berättade om en scary film om folk som tappade tår. Vad kul då, typ. Men sen sa hon att Lindsay Lohan spelade huvudrollen och då började alla skratta. Eller inte Vilma kanske för hon visste nog inte ens vem det var. ;) sen åkte vi typ hem och sov. Är jag boring med min resumé av kvällen? Såklart I am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0