Sommarkväll

Här sitter jag och hade tänkt sammanfatta min vecka, i ett inlägg!!!! Och fuck radbrytningar som inte finns. Anyway i torsdags flummade vi på engelskan. Vi skulle förklara ord. Hannes: Magnus is this. Emma: Stupid! Magnus: Dum! Hannes: No, Crille is this too. Magnus: Uggly! Hannes: Ja!! Sen så flummade jag och Natta på stranden och grillade sandiga korvar och åt dajm med fruktsmak(varför?). Sedan åkte vi till min kusins student och där flummade vi, blev atakerade av träd och skrattade. Linda: Men, man kan ju inte vara bäst på allt. Emma: Nja, men något hade varit bra. Sen sov jag, haha. Sen på fredagen tråkade jag på dagen och köpte godis med Natta. Sen på kvällen åkte vi till Johanna(annan kusin) som fylde femton. Mina galna nästkusiner var där och flummade. Sen igår så gjorde jag ingenting. Och idag var vi på äventyr. Vi åkte till någon jävla skogssjö och klättrade omkring, vilse i livet. nu slutar jag skriva, okaj?

Kommentarer
Postat av: vispen

Hej!

Du verkar ändå ha haft en ganska bra vecka.

Jag var också på stranden för några dagar sen men jag badade inte.

2008-06-09 @ 10:04:51
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0