Sosial suiside ;)

Hej hopp, lääääääääget? Bra att det är bra. :) today har jag varit med Amanda i typ 5 timmar. Vi bakade chokladbollar, åt soppa som smakade rengöringsmedel, såg trejde filmen och Rosa och tittade på youtube. Det fanns massa nerdar där som sjöng massa shit. Inte spec bra. men bollarna var äckligt goda och vi kunde alla repliker i filmen Sara och jag. Idag är jag ännu förkyldare fast det märker nästan ingen. Men det kommer bli skit på sikar i år. Eller kanske inte, vetnot. Men man ska tänka dåligt så blir det bra. Onja I need mentalt stöd now pleeeeaaaase! :/ jag får bara upp massa minnen av att sitta på summet och lyssna på welkome to the city och gråta medan Onja sover sött. Och att äta mat och när Onja styckar potatis i bitar och av att sitta i ett varmt spåtelt med Jennie. Okej då, inte bara dåliga minnen då. Inte bara. Men rätt mycket. Minns bussar som går sönder och att öppna sitt hjärta för stackars lägerledare och extremt trista tävlingar. Usch, I don´t like this. Anyway skall sluta nu. Så ni kan vara lugna. Jag ska inte vara sentimental.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0